Y Gen életstílusom

Rólam

2016. június 01. - iCsilla

"Mindenki szeretne olyan életet, amiben mindig kék az ég, mindig süt a nap, és mindig csiripelnek a madarak."

(Hmm... LÉTEZIK ILYEN? : ) )

 

Biztosan te is sokszor érzed úgy, hogy valamin változtatni kellene, de nem tudod, mi az a "valami".

Bizony, mi, Fiatalok sokat akarunk ELÉRNI, MEGÉLNI, MEGTAPASZTALNI. És nem biztos, hogy mindig a jó irányban keresgélünk. Vagy nem biztos, hogy bírjuk szusszal a saját tempónkat.

Ismerem az érzést! :)

Az elmúlt években sok mindenbe belekezdtem, sok mindent abbahagytam. Sokat pörögtem, keveset pihentem, még kevesebbet törődtem magammal. 

 

Incze Csilla vagyok. Life Coach. A Coach, mint objektív, kívülálló személy segít, hogy megtanuld a saját utadat járni, és ezáltal harmónikus, kiegyensúlyozott és teljes életet élj. Ugyanis mindenki szeretne egy kiegyensúlyozott és teljes életet élni, amelyben a munka, a társas kapcsolatok és az önmegvalósítás kihívást és örömet jelentenek. Azonban sokszor vakvágányra, vagy gödörbe jutunk az élet több területén, és bizonytalanok leszünk. Tudjuk, hogy lépni kellene, de illúziók, kétségek, régi beidegződések, önkorlátozó hiedelmek ebben megakadályoznak bennünket.

A Projekt Menedzseri munkám mellett az életem része lett a DXN (egy kedves, emberi MLM cég), az egészséges termékeivel. Az elmúlt pár évben felépítettem egy sok száz fős olasz hálózatot, folyamatosan fejlesztettem az olasz nyelvtudásomat, meglátogattam az olasz csapatot Olaszországban a DXN egy éves születésnapi rendezvényén. Sok időmet és energiámat elvette az, hogy elérjem, hogy olyan dolgokkal foglalkozhassak, amiket szeretek.

Létrehoztam az Életstílus blogomat, amivel célom az, hogy arra inspiráljalak, hogy te is megkeresd és megtaláld azt az ÉLETSTÍLUST, ami elégedetté, boldoggá, EGÉSZségessé tesz.

Ezt elolvasva sejtheted, hogy milyen nehéz volt összeegyeztetni mindent, amit szeretek csinálni, mindennel, amit szeretnék csinálni, és ami nekem fontos.

 

Ez a blog neked szól, ha 

  • szeretnéd, hogy a céljaid megvalósuljanak
  • sokszor érzed úgy, hogy nem elég az időd semmire
  • sokszor érzed úgy, hogy folyamatosan csak rohansz
  • több energiára van szükséged
  • inspirációra vágysz, hogy elérd az álmaidat
  • nem találod az utadat

 

Az elmúlt években megtanultam, hogy

  • Az EGÉSZSÉG az ELSŐ! Sokat segítettek a DXN-es termékek, és az egészséggel kapcsolatos előadások, anyagok, képzések.
  • Tudni kell nagyon-nagyon pontosan és határozottan, hogy mit szeretnék. Mert ha nincs meg a FÓKUSZ, akkor szétaprózom magamat, az időmet, és nem haladok semmivel.
  • Ami már könyökünkön jön ki, legalábbis, mint téma: az IDŐBEOSZTÁS! Megtanultam egyre hatékonyabban működni, kifejlesztve egy olyan napi rutint, ami támogat minden szinten.
  • és persze TERVEZÉS, TERVEZÉS, TERVEZÉS fontossága az életben, FÓKUSSZAL fűszerezve.

 

y_gen_eletstilusom_facebook.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ygeneletstilusom.blog.hu/api/trackback/id/tr938766128
süti beállítások módosítása